У Центрі надання адміністративних послуг міста Харкова від сьогоднішнього дня, прийматимуть заявки на отримання грошової допомоги від Управління Верховного комісара ООН у справах біженців (УВКБ ООН).
Подати заявку можуть мешканці Харкова та області – внутрішньо переміщені особи, які постраждали внаслідок військових дій, а також повернулися до свого постійного місця проживання (зокрема, з-за кордону) та мають певні категорії вразливостей:
- сім’я, яка має лише одного з одним або кількома дітьми молодше 18 років або з літніми (55 років і старше);
- сім’я, яку очолює один/кілька одиноких людей похилого віку (55 років і старше) або людей похилого віку з одним або кількома дітьми віком до 18 років;
- сім’я з однією або декількома особами з особливими потребами (інвалідність, хронічні захворювання тощо);
- прийомні сім’ї, які займаються дітьми без супроводу та дітьми, розлученими з батьками (необхідне документальне підтвердження).
Не можуть зареєструватися сім’ї, які вже отримували грошову допомогу від міжнародних організацій або якщо місячний дохід на кожного члена сім’ї перевищує 5,4 тис. грн.
Прийом заявок на отримання грошової допомоги вестиме фахівці Благодійного фонду «Право на захист». За понад місяць роботи в Харківській області вони зареєстрували майже 5 тис. осіб, частина з яких вже отримали виплати. Розмір допомоги становить 2220 грн на особу щомісяця.
«Для зручності, а також, щоб уникнути скупчення людей, ми впроваджуємо попередню реєстрацію в електронній черзі. Людина може вибрати зручну дату та час прийому. Якщо вільних дат немає, слід почекати, коли вони знову з’являться. Вся інформація, яку надають нам люди, є конфіденційною і передається лише УВКБ ООН для здійснення виплат. Ми розуміємо, що не кожна людина може особисто відвідати наш офіс. Для маломобільних людей допускається дистанційна реєстрація з оригіналів документів, наприклад, через відеозв’язок», – зазначила Тетяна Баглай, координатор програми грошової допомоги БФ «Право на захист» у Харкові.
Для збору даних повинні бути присутніми всі члени сім’ї. При собі необхідно мати такі документи:
- податковий номер (ІПН);
- паспорт чи інші документи, що засвідчують особу;
- довідка ВПО (за наявності);
- номер банківської картки головного заявника та інші документи, що підтверджують належність до категорії вразливості (свідоцтво про народження дитини, опіку, довідку про інвалідність тощо).
Пункт реєстрації заявок знаходиться у ЦНАП за адресою: вул. Гімназійна набережна, 26. Графік роботи: з понеділка до п’ятниці, з 9:00 до 17:00. Попередньо записатися на прийом можна за посиланням.