У Водоканалі пояснили, що треба робити харків’янам, які повертаються до міста, з урегулюванням питання оплати комунальних послуг.
Про це повідомляє Харківська міська рада, передають Шо?!Новини.
Абоненти зі встановленими приладами обліку води оплачують послуги згідно з нарахуванням. Інші клієнти мають звернутися до абонентного відділу свого району та надати документи, які підтверджують, що їх дійсно не було у місті в конкретний період. Для цього можна надати довідку ВПО або документ прикордонної служби. Після цього підприємство здійснить перерахунок.
Щоб оплату нараховували коректно, необхідно передавати покази до 20 числа кожного місяця через особистий кабінет на сайті підприємства, колцентр чи абонентний відділ. У підприємстві нагадали, що у тарифах відбулися зміни: тепер у квитанціях зазначена оплата за водопостачання, водовідведення, обслуговування внутрішньобудинкових систем та абонентна плата.
На період військового стану, заходи щодо примусового стягнення заборгованості не вживаються.